Eigen technische dienst

Onderhoud en installatie

Als u een machine bij ons aankoopt, installeren wij deze bij u op de werkvloer. Onze deskundige professionals zorgen ervoor dat de apparatuur direct kan worden gebruikt.

De mensen van onze technische dienst zijn gecertificeerd voor garantiereparaties en samen met onze samenwerkende ICT professionals, deskundig en accuraat. Expertise en klantgerichtheid gaan bij ons hand in hand.

Service is belangrijk voor onze klanten en dus ook voor ons. Na de aankoop blijven wij u daarom graag van dienst via bijvoorbeeld onze onderhoudscontracten. Voorkomen is beter dan repareren, is ons motto en het goed onderhouden van uw machines verlengd de levensduur.

Wij werken met onze eigen technische dienst. Zij reageren direct op uw verzoek en lossen problemen aan de machine of de software zo snel mogelijk voor u op. Wij zijn hierin flexibel en adequaat. Onderhoud van onze machines bijvoorbeeld, kan op locatie of in onze eigen werkplaats plaatsvinden.

Onderhoud aanvragen

Oplossingen

Wij bieden u verschillende contracten aan die de levensduur van uw machine aanzienlijk kan verlengen. Wij kunnen u adviseren welke vorm het beste aansluit op het gebruik van de apparatuur.
Een onderhoudscontract op uw apparatuur kan zowel per afdruk/kopie (Tellertikken) worden afgesloten als voor een vast bedrag per jaar (High Speed Service). In deze contracten zijn inbegrepen:

• De voorrijdkosten
• Arbeidsloon
• Onderdelen
• Preventief en correctief onderhoud
• Responstijd binnen 8 kantooruren.

Het contract Tellertikken is de aanvulling kosten van verbruiksmaterialen opgenomen en in het High Speed Service contract heeft u als extra het eventuele gebruik van een vervangende machine. Lees hier meer over onze verschillende contractvormen.

Voordelen

Enkele voordelen die een onderhoudscontract u oplevert, zijn:
• Langere levensduur van uw apparatuur;
• Snelle service;
• Deskundige hulp.

Contractvormen

Voorkomen is beter dan repareren, is ons motto. Preventief onderhoud aan uw machine verlengd de levensduur en bespaart u kosten. Hieronder leest u de verschillende contractvormen die wij bieden op onze apparatuur.

Huur/Lease:

Het is mogelijk machines te huren voor een korte of een langere periode. Wij kunnen ook bemiddelen bij financiële lease.

Tellertikken:

In dit onderhoudscontract betaalt u per afdruk/kopie. In dit contract zijn de volgende onderdelen ingesloten:

• Voorrijkosten
• Arbeidsloon
• Onderdelen
• Verbruiksmaterialen
• preventief en correctief onderhoud
• een respons binnen 8 kantooruren

High speed service:

Deze service kan afgesloten worden op multifunctionals, faxen en printers. U betaalt een vast bedrag per jaar. In dit contract zijn de volgende onderdelen ingesloten:

• Voorrijkosten
• Arbeidsloon
• Onderdelen
• Eventueel gebruik van vervangend apparatuur
• preventief en correctief onderhoud
• een respons binnen 8 kantooruren

Preventief servicecontract:

Met preventief onderhoud houdt u de status van uw apparatuur inzichtelijk en beheersbaar. Deze service kan afgesloten worden op:

• multifunctionele printers,
• scanners,
• faxen en
• professionele kleuren printers.

Het preventief servicecontract bestaat uit éénmaal per jaar preventief onderhoud. Verder garanderen wij voor alle correctief onderhou, binnen en buiten de garantievoorwaarden, een responstijd van maximaal 8 kantooruren na storingsmelding. Tevens geldt er een gereduceerd tarief op voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen.

Verzamelcontracten:

Dit is een contract waarbij het mogelijk is om al uw machines, ongeacht het merk, onder te brengen in één contract. Dit geldt zowel voor correctief als preventief onderhoud. U betaalt één vast bedrag per jaar. Voor dit bedrag onderhouden wij preventief al uw printers, faxen en kopieermachines.

Ophuysen Optimalisatie Printer Services

Met onze Ophuysen Optimalisatie Printer Services (OOPS) bieden wij u een dienst aan die het onderhoud en beheer van uw multifunctionele printers eenvoudiger maakt. Deze extra dienst is kosteloos en heeft als doel onze service naar u toe nog verder te optimaliseren.

Hierbij draagt u de belangrijkste onderdelen in het beheer van uw multifunctionele printers aan ons over. Met behulp van een veilige uitgaande verbinding wordt alle relevante systeeminformatie van uw multifunctionele printers, zoals elektronische storingen, tonerniveau, tellerstanden en andere machinemeldingen naar ons toe gestuurd. En dat 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Uw voordelen:
Automatische tonerbestellingen

Afdrukken betekent verbruik van toner en dus ook het bestellen ervan zodra de toner op is. Een zorg die altijd op het verkeerde moment komt en dan letterlijk teveel tijd kost. Door middel van de OOPS Data Collector Agent melden uw machines zelf dat de toner bijna op is en wordt een bestelling automatisch voor u uitgevoerd en toegezonden.

Automatisch tellerstanden doorgeven

Het doorgeven van tellerstanden hoort bij het gebruik van multifunctionele printers i.c.m. een tellertik serviceovereenkomst. Een tijdrovende, administratieve klus. Doormiddel van onze OOPS nemen wij u deze administratieve taken uit handen. Tellerstanden worden automatisch doorgegeven en gerapporteerd. Dus altijd de juiste, up-to-date informatie.

Automatisch melden van onderhoud

Onderhoudsmeldingen en foutcodes van uw machines worden elektronisch aan onze serviceafdeling doorgegeven. Vaak weten wij eerder dan een gebruiker of beheerder wat er aan de hand is en kunnen wij snel en adequaat reageren.
 
 

Periodieke rapportage

Doormiddel van OOPS kunnen wij alle processen van uw machines in kaart brengen. Zo kunnen wij u periodiek verslag uitbrengen van de gegevens die u belangrijk vindt zoals de gemaakte afdrukken, printkosten, storingen, verbruikte toners en tonerdekking

Contact

Voor meer informatie 010 – 413 44 11 of info@ophuysen.nl